Subject: Rohelise kontori tunnistus
From: <[email-masked]>
To: "Marion Peever - RIT" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 13:46:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Annan teada, et väljastame Riigi Info- ja Kommunikatsioonitehnoloogia 
Keskusele rohelise kontori tunnistuse.

Lisan manusesse:

*	Ülevaatuse aruande
*	Tunnistuse PDFis
*	Rohelise kontori keskkonnajalajälje tabeli (soovi korral 
keskkonnamõõdikute kogumiseks, analüüsimiseks, KHG jalajälje arvutamiseks)
*	Kliimaministeeriumi tellimusel valminud „Keskkonnahoidlike ürituste 
korraldamise riiklik juhend“ infoseminar 10. juulil kell 10.00-11.15 
registreerumine:  <https://forms.cloud.microsoft/e/0AutSM1EGD> 
https://forms.cloud.microsoft/e/0AutSM1EGD
*	Rohelise kontori käsiraamatu soetamise info: 
https://ekja.ee/et/roheline-kontor/rohelise-kontori-kasiraamat/

Paberkandjal tunnistuse tooksime teile ise ära. Lepin kokku, millal EKJA 
juhatuse liige saaks tulla ja annan teile teada.

Palun meie raamatupidajal väljastada teile tunnistuse eest arve, mis teie 
töötajate arvu alusel (üle 100 töötaja) on summas 700 € + KM.

Aitäh meeldiva suhtluse eest! Olete ka edaspidi rohelise kontori infovoos – 
uudiskirjas ja meililistis.

Järgmine kontori ülevaatus toimub 2028. aasta mais. Palume aga, et 
saadaksite igal aastal jaanuari lõpuks meile uue aasta rohelise kontori 
tegevuskava ja eelmise aasta tegevuskava koos täitmise hinnanguga.

Soovin teile edukat rohelise kontori arendamist!

Kertu Uiboleht

Tegevuste koordinaator

Eesti Keskkonnajuhtimise Assotsiatsioon (EKJA)

Erika 14, 10416 Tallinn
Veeb:  <http://www.ekja.ee/> www.ekja.ee
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Keskkonnateadlik Ettevõtjaskond